Vill först och främst säga tack för alla otroligt fina, snälla och peppsms, mail och kommentarer på här och på instagram om min blogg. Blir väldigt glad att ni gillar den och finner den inspirerande ! Det var lite det som var tanken. Jag vill inspirera till ett mer hälsosammare liv för andra och delar gärna med mig av recpet och tips av det som får mig och min kropp att må bra. 
 
 
Idag blir det mycket uppdateringar ! :) Är ledig från jobbet och tar det lugnt hemma idag och då blir det bloggbombat
 
Ville dela med mig av ett supergott recept på kesoplättar jag gjorde till lunch idag. Det blev SUPERGOTT!
 
 
 
Kesoplättar ( 3 st )
200 gram keso
1,5 msk fiberhusk
2 ägg
en nypa rosa himalayasalt
Mixa allt med en stavmixer
 
Detta är basen.

Jag hade i kardemumma och kanel i smeten.
 
Klicka ut plättarna i en stekpanna och stek på medelvärme i kokosolja utan smak.
Det tar lite tid för plätarna att få en gyllenbrun yta så ha lite tålamod så du inte vänder plättarna för tidigt.
 
Klickade på lite bara bär hallon och jordnötssmör.
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej