Känner mig fortfarande att lite av förkylningsviruset hänger i än.. Men mår betydligt mycket bättre än tidigare i veckan. Imorn är det jobb och jag börjar 07 så det blir till att lägga sig mycket tidigt ikväll om jag ska få tillräckligt med sömn.
Bara att börja vänja sig eftersom jag f.r.o.m 24 mars endast kommer att jobba 3 sena kvällar per månad. Jobbar mest 7-15 så jag kommer nog  vara lite trött i början! Har nästan bara jobbat kvällar det senaste året. Ska bli skönt att få ett liv som är i någorlunda synk med mina nära och kära!  LÄNGTAR!
 
solen tittar fram och då vill man ju ha en uppiggande,härligt färgglad smoothie !
 
 
 
Solskenssmoothie
2 dl kokosvatten
1,5 dl frysta hallon
1 msk babobab
1 krm äkta vaniljpulver
1 Skopa (25 ml) Smoothieprotein ( neutralsmak)
1 halv mogen banan
Citronjuice 
 
Mixa ihop och ställ in i kylen en stund.
Pimpa med en citron och toppa med gojibär.
 Denna solskenssmoothie är fri från laktos, sötningsmedel,gluten.
Är proteinrik, eko och vitaminrik.
Ej vegan, då den innehåller kasein och vassleprotein. ( dock laktosfritt)
 
Vårkänslorna börjar pirra , visst !!!! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej