god morgon till er alla!
jag fick en ledig dag idag och bara längtade att få sova ut. sov till 07. känns lite snopet men ändå är jag utvilad på något sätt.
Är egentligen en morgonmänniska men har haft en tid som varit tuff på jobbfronten, varit mycket sjuk ( pga stress antagligen) och så har jag pollenallergi sen någon månad tillbaka då och då.
MEN  idag känner jag mig verkligen som mig själv! Vilket såklart känns fantastiskt!!
frukosten fick mig att få mkt energi och känns som jag lyser inifrån och ut.
 
Grönjuice
 1 selleristjälk, 1 stor näve bladspenat, en liten näve grönkål, 2 cm ingefära, 1-2 dl vatten, gurka.
Mixar i min mixer och silar sedan i en nätsil.
chiapudding hittar du r. Varmt citronvatten också.
Blir en löptur i skogen underdagen garanterat i detta underbara väder !!!

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej